Wednesday, May 30, 2012

Community Service!

Salam dearest readers! Haish..malas benor sekarang nak update cerita kat blog aku neh...sibuk lah sekarang neh..bukan sikit2 punya sibuk..dh taraf menteri dh neh..hohoho..

Antara bnda yang membuatkan aku sibuk dalam sem ni adalah bnda ni la! Community Service... Community service adalah salah satu daripada subjek aku ambil sem neh. Subjek tersebut adalah subjek 'Personal Development'

Program sebegini aku rasa agak bagus la jgk sebab dapat meningkatkan lagi cara kita berkomunikasi bersama org lain. Dan juga mempelajari bagaimana kita nak menjaga disiplin diri. Aku sokong kalau tak de subjek ni pun aku rasa kita leh wat Community Service kn? (buat community service bukan untuk markah sahaja yer)

moh layan gmbar2..nk cerita dari A-Z smpai ke subuh hari raya pertama pun tak habis...

 this our lecturer...Mr.Azahar bin Hj Yussof


 asrill dh bersedia nak melakukan kebajikan

 Buat gapo ustad....


 penukaran bumbung yang bocor

 minum dulu!!!



 Community Service bukan hanya membersihkan kawasan rumah malah 'baby sitter' pun ada service




 Pasangan yang tidak dapat dipisahkan lagi...























5 comments:

umisalmah.blogspot.com said...

ala2, manjenya kamu dgn asril!

Hamba Yang Berdosa said...

nmpak tak ke'gay'an disitu...hahaha

Tanaka..>GeNEcist..™® said...

Benci Benci!!!

cik tEmbam said...

ahah, sangatt sweeet!

Qaseh Dania said...

kmal, mken comei la skngg..hehee..=))