Wednesday, November 2, 2011

Pengetahuan Am Minggu ini

Assalamualaikum...hihihi..lame tak update blog aku neh...Fuhh! fuhh! berhabuk derr... malas sebenarnya nak update,tak tau nak tulis ape..hati tgh senang kot,kepala tak serabut maybe..kalau kepala serabut mesti aku dh merepek meraban kat cni kan??? hahahaha..standard la tu..

Mengenai tajuk diatas, saje jer tulis macam tu..nak kongsi dgn korang neh! kalau aku rajin update aku akan update something yang interesting untuk pengetahuan am korang (dan aku sekali)... dah aku bosan,aku wat mcm ni la..hihi..ada faedahnya jgk kan???

Ok,byk lak melalut, pengetahuan am untuk minggu ni adalah : binatang apakah yang  paling berani dimuka bumi ini?? ramai yang akan cakap Singa adalah haiwan yang paling berani dan di takuti kan? sebab?? dia garang...besar...btol?? maybe ada yang taw dan maybe ade org yang tak tau. Sebenarnya bukan singa tapi...



Honey Badger!! ni lah salah satu makhluk Allah yang dicipta oleh-Nya tidak mempunyai rasa takut. Walaupun bersaiz kecil,tetapi dia sikit pun tak takut kat binatang2 lain. Honey Badger ni selalunya tinggal dikawasan yang kering seperti di Afrika. Tempat tinggalnya adalah didalam tanah. Aku nak tunjuk video kat cni tapi dari haritu try insert video tak leh..korang tgok la sendiri kat YouTube k! =)




p/s : Mari mengarut minggu ini... =)

No comments: