Saturday, October 9, 2010

LAW dan Kerumitannya...

Huuuu...minggu depan dah start test LAW dan pelbagai lagi test...huuu..agak ketensionan la ckit minggu ni..
Harap dalam seminggu ni tak de la bnda yg boleh wat aku tension...harap jgk leh lebih tenang selepas ni... Kepada 'SiDia'..saya tidak lari okay..saya hanya mendiamkan diri sementara,saya tak nak bila makin kita berbincang tentang masalah kita semakin kuat kita gaduh..seperti biasa bila saya cuba mempertahankan diri saya mesti awak terasa kerana saya sentiasa nak menang kan?? kebiasaan...kali ni tak pe,saye tahu salah saye,awak nak kata saya lari ke saye berjalan ke saya tak kisah..yg pnting awak tak tension time dekat2 exam ni...

Kenapa saya berdiam diri?
Ans: saya tak nak kita bergaduh,itu jer...

Kenapa saya tak SMS awak??
Ans: sebab saya tak nak bila awak msg saya saya akan 'memenangkan' diri saya..saya suka kepada    kemenangan...

Kenapa saya tutup akaun FB saya??
Ans: sebab saya tak nak hati saya sakit baca komen2 yang kadang2 menyakitkan hati,bkn komen dari awak,tp org lain..

ni la time tak de keje gi library sorang2 dok tangkap gmbar kat tandas...huhuhu

ini je la benda yg aku bawak kat library...


No comments: