Saturday, October 9, 2010

Dinner Co-Exiast

wow! that nite is so great!! huhuhu...ramai giler yg hadir,thanks to all part yg hadir pada dinner kali ini..walaupun part4 yg hadir hanya aku dan emman jer..tapi tak pe! kitaorang enjoy jer malam tu..perrgghh..walaupun makana juga kurang sedap kerana banyak makanan SEAFOOD..sah2 aku tak leh makan seafood..tapi aku sental jgk..hahahaha...tapi ade kekurangan jgk dalam dinner kali ni..huhu..sebagai contoh.
berkenaan dgn pengangkutan..haish..kami terpaksa naik bas MARA Liner...MARA Liner pun MARA Liner lah! janji leh sampai kan?? hahaha..satu kompeni dgn Universiti teknologi MARA jgk kan?? hahaha




Tak kisah la,jnji kitaorg smpai dgn selamt jgk..huhu..tp kali ni punya Dinner agak terkejut jgk la..ramai pakai SEKSI siyot!! huuu..mata aku tak berkelip2 tgok diaorg dressing..huhuhuii..ada yg terbuka kat atas,ada yg terbuka kat bawah..Tak sejuk ke dik? tak kena nyamuk ke?? its ok for me..tak de la seksi sgt..boleh diterima lagi seksi diaorg tu..alaa..bdk2 muda..


TAK DE ORG NAK TANGKAP GAMBAR DGN KO KE MAMU??
Hooiii!! ade! adeh..aku berjalan-jalan kehulu-kehilir tetiba ade orang cakap kat aku dari arah depan "STOP!! POSE!! " aku pun pose mcm ape lagi..mmg buruk ah pose aku..ye la..aku tgh jalan kot...


ade lagi satu kes,aku tgh duduk kat kerusi dan aku nak bgun coz rase dahaga..tetiba bdk pompuan dpn aku pun bgun "Eh,tolong amik gmbar kami dua.." aku dgn keadaan tercengang2.."aku knal ke bdk ni?" tapi still pose jgk! hahaha..bdk tu bdk part1 aku..junior la tu,aku tak knal pun..thanks to her coz secara tetiba nak tangkap gmbar dgn aku..hahaha

No comments: